Utile
Categorii produse
Marci echipamente
Newsletter
Home › FAQ
FAQ - Intrebari frecvente
1.1 Cine este mival.ro?
1.2 Mival.ro are o limita minima a comenzii?
1.3 Mival.ro are oferte speciale sau reduceri de pret? Cum pot afla despre acestea?
1.4 Pot cumpara un produs daca nu apare pe site?
1.5 Produsele pe care le ofera mival.ro vor fi disponibile mereu?
1.6 Ce se intampla daca sunt distribuitor si refuz o comanda confirmata?
2.1 Cum caut un produs pe mival.ro?
2.2 Am personalitate juridica. Cum comand?
2.3 Cum cumpar?
3.1 Mival.ro acepta plata de pe un card bancar?
3.2 Care sunt modalitatile de plata?
4.1 Care sunt metodele de livrare?
4.2 Care sunt tarifele de livrare?
4.3 Cum stiu cand va ajunge pachetul meu?
4.4 Pot sa trimit un produs la alta adresa?
4.5 Care este termenul de livrare pentru produsele comandate?
5.1 Ce este newsletterul mival.ro?
5.2 Am posibilitatea de a alege sa nu mai primesc e-mailuri de la newsletterul mival.ro?
6.1 Cat de buna este calitatea produselor?
6.2 Garantia produselor?
7.1 Unde va pot telefona?
7.2 Am o intrebare la care nu am gasit raspuns aici. Ce fac?
1. Intrebari generale
1.1 Cine este mival.ro?
Magazin online de piese de schimb si consumabile IT dezvoltat de Mival Group Srl. Suntem responsabili fata de comunitate alegand produse ce au fost fabricate cu grija fata de mediu. Suntem cel mai mare magazin online de profil din Romania, cu peste 1.000.000 de produse disponibile.
Mival.ro este gestionat de SC Mival Group SRL, CUI RO14157715, cu sediul in Ploiesti, Str. Rudului 40, Cont lei IBAN: RO60BTRL03001202564352XX, Banca Transilvania, Ploiesti , inregistrata la Oficiul Comertului sub numarul J29/780/2001. Livrarile se fac din depozitul central situat in Ploiesti, Str. Laboratorului 31
1.2 Mival.ro are o limita minima a comenzii?
Datorita costurilor pentru manipulare, ambalare, comanda minima este de 100 RON +TVA.
1.3 Mival.ro are oferte speciale sau reduceri de pret? Cum pot afla despre acestea?
Da, are. Periodic, la Mival.ro sunt oferte sau reduceri de pret. Unele dintre ele sunt publice, altele sunt destinate numai distribuitorilor nostri. Cea mai buna cale pentru a profita de oferte sau reduceri este sa va abonati la newsletter-ul mival.ro si sa deveniti distribuitor. Daca va razganditi, va puteti dezabona oricand.
In afara de aceste oferte sau reduceri ocazionale, pe mival.ro mai sunt si reducerile de pret aplicate clientilor cu statut de membru special (distribuitori). Contacteaza-ne acum pentru a obtine discountul maxim oferit de noi.
1.4 Pot cumpara un produs care nu apare pe site?
Bineinteles. Puteti sa ne adresati orice intrebare legata de produsele pe care nu le gasiti pe site apeland la formularul de contact.
1.5 Produsele pe care le ofera mival.ro vor fi disponibile mereu?
Raspuns scurt: nu. Anumite modele nu mai sunt disponibile la furnizorii nostri. Acestea vor fi scoase din ofertele prezentate pe site. In cazul in care .
1.6 Ce se inampla daca sunt distribuitor si refuz o comanda confirmata?
Distribuitorii Mival Group sunt firme din domeniul IT si au un statut special. In cazul in care acestia refuza, din diferite motive, primirea/plata produselor comandate si confirmate, toate comenzile ulterioare vor fi preluate numai cu plata integral in avans. Deasemenea, acestia nu mai beneficiaza de discounturi pana la rezolvarea comenzilor restante.
sus ^
2.1 Cum caut un Produs pe mival.ro?
Aveti mai multe posibilitati de cautare pe mival.ro : Daca stiti codul produsului, introduceti-l in casuta de cautare situata pe pagina principala, sus. Datorita motorului avansat de cautare, dupa tastarea primelor litere/cifre veti obtine propunerile noastre. Folosind functia de cautare avansata puteti gasi toate produsele care contin denumirea cautata. Puteti apela la cautarea in 2 pasi : Selectati producatorul apoi selectati echipamentul.
2.2 Am personalitate juridica. Cum comand?
In profilul dumneavoastra puteti selecta PF sau PJ si completa datele in functie de aceasta optiune. Daca veti plati ramburs, chitanta o veti primi dupa ce vom incasa banii (este posibil sa dureze pana la 7 zile). Daca doriti, puteti alege ca metoda de plata "Ordin de Plata".
2.3 Cum cumpar?
Pe scurt: gasiti produsul, va alegeti cantitatea, apasati adauga in cos. Repetati acesti pasi pana cand ati adaugat in cos tot ce va doriti sa cumparati. In pagina Cos de cumparaturi apasati butonul Finalizeaza Comanda. Un mesaj de confirmare a comenzii va sosi in scurt timp in casuta dumneavoastra de email.
Felicitari, tocmai ati terminat comanda dumneavoastra pe mival.ro. Daca aveti nelamuriri in tot acest timp, suntem bucurosi sa va ajutam daca ne veti telefona la 0244 59 68 10.
sus ^
3.1 mival.ro acepta plata de pe un card bancar?
Nu. Momentan nu se poate plati cu card-ul dumneavoastra.
3.2 Care sunt modalitatile de plata.
Singurele modalitati de plata sunt : plata ramburs sau cu Ordin de Plata. Clientii care nu au statut de distribuitor vor achita integral in avans (daca produsele sunt disponibile in stoc se accepta si plata RAMBURS).
sus ^
4.1 Care sunt metodele de livrare?
Livrarea se face cu ajutorul serviciilor de curierat rapid. Puteti alege cu NEMO (recomandat de noi) sau orice alt curier preferat de dumneavoastra.
4.2 Care sunt tarifele de livrare?
In cazul in care va aflati intr-o locatie in care curierul are punct de lucru : 12 RON/1kg + 0.7RON/kg suplimentar (+TVA) in cazul in care platiti separat transportul la curier si 20 RON/1kg +1 RON/kg suplimentar (+TVA) in cazul in care doriti includerea transportului pe factura.
In cazul in care nu va aflati intr-o locatie in care curierul are punct de lucru trebuie sa verificati tarifele pentru km exteriori. Atentie ! Pentru un colet de 120 ron transportul poate ajunge si 65 RON.
4.3 Cum stiu cand va ajunge pachetul meu?
Puteti anticipa aceasta data singur, in functie de modalitatea de livrare aleasa.
Pentru livrarea prin curier rapid, de obicei a doua zi lucratoare dupa ce primiti notificarea prin email ca pachetul a fost livrat.
Pentru livrarea prin posta, peste 5-7 zile veti fi instiintat in cutia postala cu un aviz postal. In caz ca acest lucru nu se intampla, va recomandam sa va adresati celui mai apropiat oficiu postal.
4.4 Pot sa trimit un Produs la alta adresa?
Bineinteles. Pentru asta, modalitatea de plata sa fie "plata cu ordin de plata". Puteti specifica noua adresa la finalizarea comenzii.
4.5 Care este termenul de livrare pentru produsele comandate?
Pentru produsele aflate pe stoc, termenul este de 24 de ore dupa primirea/incasarea in cont a platii efectuate de dumneavoastra. Pentru produsele care nu se afla in stoc la momentul comenzii termenul este cel afisat pe site. Termenele de livrare sunt aproximative. Mival Group nu raspunde pentru intarzierile provenite din alte cauze precum : lipsa stocurilor la producator, probleme datorate firmei de curierat. Orice intarziere va fi comunicata prin email.
sus ^
5.1 Ce este newsletter-ul mival.ro?
Este principalul mijloc de comunicare intre noi si clientii/vizitatorii nostri. Este un e-mail trimis de regula la 2-3 saptamani, care informeaza despre ofertele speciale/reducerile de pret ce au loc pe site sau despre noutatile de interes. La newsletter va puteti abona/dezabona oricand in mod independent si automat. Scriptul care gestioneaza acest newsletter este special creat pentru a elimina abonarea impotriva vointei dumneavoastra si pentru a lupta impotriva SPAM-ului.
5.2 Am posibilitatea de a alege sa nu mai primesc e-mailuri de la newsletterul mival.ro?
Bineinteles. Abonarea/dezabonarea la newsletter se face independent si automat. Detalii despre metoda de dezabonare sunt prezente la sfarsitul fiecarui mesaj trimis de mival.ro pentru a fi siguri ca mesajul nostru ajunge numai la cei care vor sa-l primeasca. Deasemenea puteti introduce adresa de email direct pe pagina principala a site-ului si apasati pe butonul Dezabonare.
sus ^
6.1 Cat de buna este calitatea produselor?
In marea lor majoritate, produsele de pe mival.ro sunt originale. Produsele compatibile au provenienta Comunitatea Europeana, Japonia, China.
6.2 Garantia produselor?
Pentru a vedea garantia va rugam sa accesati link-ul Informatii si Garantii.
sus ^
7.1 Unde va pot telefona?
La 0244 59 68 10 sau la 0244 59 68 11. Mai multe detalii vedeti in pagina de Contact.
7.2 Am o intrebare la care nu am gasit raspuns aici. Ce fac?
Telefonati-ne. Sau daca nu este urgent, scrieti-ne folosind formularul de Contact.
sus ^